Wednesday, October 21, 2009

' sampai ke hati'


such a happy family right...
cb teka sape kat belakang aku 2..
yg tengah cium aku
huhuhu bestnyer...
jgn la plak ad yg jeles ek...
kwong32...
mak sndiri je pn...
2ler hajjah sapinah @ cik ngah @ k. nah...
hehehehe..
kalo kat rmh 2ler best frend aku..
xder galang gantinyer la..
yg bestnyer...
mak aku ni sporting gler...
smua bnda aku cerita kat dia..
tiada rahsia antara kami, hehehe...
mcm kwn2 g2...
dinasihatkan kalo sape2 nk kenal aku cmner tgk ler pada mak aku..
hehhe.. hmpir smua perangai dia ad pd aku..
anak mak la katakn...
ad org ckp muka aku ngn mak aku ad iras sampaikan ad org igt kami ini adk beradik..
huhu mak aku terasa muda sekejap
xpepasal kembang hidung dia.. hahaha... gurau jer cik jgn marah..
hehehe nsb baik dia xtahu blog aku...
pnjg lak aku berceloteh sbnrnyer aku nk share ngn korang 'sampai ke hati'
huhu xsmua org ad perasaan 2, tulah org kata anugrah yg Tuhan kurniakan kalo kita rs dekat...
kalo syg kita 2 menebal msti perasaan pn akan sm...
tmbh2 mak kita sendiri, kita ni blh dikatakn separuh dr diri mak kita sendiri
dlu 9buln kita dok dlm perut dia kan...
so pe2 mslh kita rs msti mak kita akan rs gak..
huhuhu aku nk story skit ni...
td call mak kononnyer bwat ayat nk g pineng ler
alasannyer nk soh tmbhkn duit..
haha 2ler keje ank2 kn..
tp yg bestnyer mak mcm thu2 jer ank dia nk duit
dia siap ckp lg cb check..
mmg aku syg gler ler org kata 'sampai ke hati'..
mak aku awal2 da tahu sblm aku tanyer, dia da bwat...
thanks mak... muaaaahhhhhh...
huhuhu sbnrnyer ngah homesick ni
da lm xblek rmh..
huhuhu ghindunyer..
tlgggggggg....


mutiara kata:
anak2 yg soleh dan solehah akan sntiasa mendoakan kdua ibu dan bapanyer...
tnpa mereka, siapalh kita di dunia ini..

1 comment: