Tuesday, July 7, 2009

bakti siswa kedaik


assalamualaikum.,.....
bila tgk gambar ni mcm sbuaH Fmily yg besR kan. ..
gmbr ni diambik ms last day aku kat kg kedaik tok program bakti siswa...
ni la antara aktiviti aku ms cuti sem lepas..
kami dok sana 4hari...
tapi pe yang aku blh ckp mmg best gler dok kat rmh diaorg...
2la unicnye kita hidup kat malaysia ni kn...
walaupn diorg x seagama ngan kita tapi dlm tempoh 4 hari dok rmh diorg,
hubungan kitaorg da lbh daripada kluarga...
to Bapak, Mak, Awin, Mia, Erin n Erika akak ucakpkan terima kasih sbb sudi terima akak
as a part or yur fmily wlaupn hanya sekejap je...
sskrg persepsi dan pandangan aku terhadap orang asli da berubah...
aku bertuah krna berpeluang mengenali mereka...

note: perkatan 'orang asli' da ditukar ngan 'org kita'......

No comments:

Post a Comment